Kamis, 17 Oktober 2019

Filmy 007: Szpieg, który mnie kochał Po Polsku 1977 - cały film Lektor PL

007: Szpieg, który mnie kochał


007: Szpieg, który mnie kochał
Gatunek :Przygodowy, Akcja, Thriller
Rok produkcji :1977-07-07
Runtime : 125 Minutes
Aktorzy :Roger Moore, Barbara Bach, Curd Jürgens, Richard Kiel, Caroline Munro, Walter Gotell, Geoffrey Keen, Bernard Lee, George Baker, Michael Billington





⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐




Synopsis :
Rosyjska i amerykańska łódź podwodna z pociskami nuklearnymi znikają bez śladu. Podczas gdy Stany Zjednoczone i Rosja obwiniają siebie nazwajem, James Bond próbuje rozwiązać zagadkę znikających łodzi. KGB również wysłało swojego agenta do tej sprawy. W dziesiątym filmie z serii o Jamesie Bondzie, w rolę brytyjskiego super agenta wcielił się Roger Moore.


[REVIEW]


007: Szpieg, który mnie kochał




Tags:#
Oglądaj 007: Szpieg, który mnie kochał Caly Film
007: Szpieg, który mnie kochał Cały Film Po Polsku,
007: Szpieg, który mnie kochał Online PL
Disqus Comments