Kamis, 17 Oktober 2019

Filmy Mój chłopak się żeni Po Polsku 1997 - cały film Lektor PL

Mój chłopak się żeni


Mój chłopak się żeni
Gatunek :Komedia, Romans
Rok produkcji :1997-06-19
Runtime : 105 Minutes
Aktorzy :Julia Roberts, Dermot Mulroney, Cameron Diaz, Rupert Everett, Philip Bosco, M. Emmet Walsh, Rachel Griffiths, Carrie Preston, Susan Sullivan, Christopher Masterson





⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐




Synopsis :
Julianne Potter i Michael O'Neal przyjaźnią się od czasów szkoły średniej. Obiecali sobie kiedyś, że się pobiorą, jeśli żadne z nich nie znajdzie sobie innego partnera do ukończenia 28. roku życia. Ta data właśnie się zbliża. Nieoczekiwanie Michael dzwoni do Julianne z informacją, że za cztery dni bierze ślub i to z nie byle kim: z piękną Kimmy Wallace, dziewczyną z bardzo bogatej rodziny. Julianne jest zszokowana nowiną, nagle odkrywa, że zawsze zależało jej na Michaelu. Postanawia zrobić wszystko, by nie dopuścić do jego ślubu.


[REVIEW]


Mój chłopak się żeni




Tags:#
Oglądaj Mój chłopak się żeni Caly Film
Mój chłopak się żeni Cały Film Po Polsku,
Mój chłopak się żeni Online PL
Disqus Comments